MangenPenukar jenis kotak pengubahAnalisis kaedah pengeluaran yang betul

  • masa pelepasan:2023-12-27 08:26:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:195
  • Penerangan pantas:

    Mangen,Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh ud

Kandungan artikel

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

MangenBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

MafraqPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak,MangenHarga pengubah jenis kering 800kVA,MangenBerapa banyak pengubah kotak 500 KVA, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


MangenPenukar jenis kotak pengubahAnalisis kaedah pengeluaran yang betul



kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Kurs kerjaOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:


MangenPenukar jenis kotak pengubahAnalisis kaedah pengeluaran yang betul



Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Item inspeksiOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

MangenMaklumat produk lain
  • Nahiyat al FuhudPengubah utama kilang kuasaUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan

    Nahiyat al FuhudPengubah utama kilang kuasaUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan

  • SzazhalombattaPlatform angkat automatik hidraulikRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan

    SzazhalombattaPlatform angkat automatik hidraulikRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan

  • SzazhalombattaPenghasilan jambatan naikKesan pengangkutan dipercepat

    SzazhalombattaPenghasilan jambatan naikKesan pengangkutan dipercepat

  • Sesto San GiovanniJembatan naik bimbit ForkliftMengesyorkan Perundingan

    Sesto San GiovanniJembatan naik bimbit ForkliftMengesyorkan Perundingan

  • Sesto San GiovanniPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiKemahiran pemasangan dan penyelenggaraa

    Sesto San GiovanniPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiKemahiran pemasangan dan penyelenggaraa

  • Sesto San GiovanniPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa yang perlu diberi perhatian sema

    Sesto San GiovanniPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa yang perlu diberi perhatian sema

  • AnaPengubah utama ladang anginApakah jenisnya

    AnaPengubah utama ladang anginApakah jenisnya

  • TilburgPlatform angkat bimbit hidraulikPenawaran istimewa baru

    TilburgPlatform angkat bimbit hidraulikPenawaran istimewa baru

  • segera:Peringatan: Maklumat MangenPenukar jenis kotak pengubahAnalisis kaedah pengeluaran yang betul memberi anda MangenPenukar jenis kotak pengubahAnalisis kaedah pengeluaran yang betul oleh syarikat kami, perkhidmatan MangenPenukar jenis kotak pengubahAnalisis kaedah pengeluaran yang betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MangenPenukar jenis kotak pengubahAnalisis kaedah pengeluaran yang betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MangenPenukar jenis kotak pengubahAnalisis kaedah pengeluaran yang betul. MangenPenukar jenis kotak pengubahAnalisis kaedah pengeluaran yang betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MangenPenukar jenis kotak pengubahAnalisis kaedah pengeluaran yang betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!